Reklamatsioonide esitamine

Vabandame, kui on midagi sellist, mis ei ole ootuspärane. Meie soov on olukord mõlema poole jaoks võimalikult vähese energiakulu(ga) ja kiirelt lahendada. Reeglina pakume kahte lahendust - asendame kauba või maksame kahjustada saanud kauba ulatuses raha tagasi.

Lahendus sõltub peale reklamatsiooni menetlust. Selle viime läbi, kui olete saatnud alloleva info.

NB! reklamatsiooni saab esitada pakendi avamisel avastatud ehituspuidule. Juba kasutusse võetud materjal (näiteks seinas voodrilaud) ei kuulu reklameerimisele.

Enne kirja saatmist palume teil:

+ tutvuda Natural AS müügitingimuste ja kvaliteedikirjeldustega.

+ veenduge, et on olemas tehinguga seotud müügidokumendid (arve või tellimuse number).

+ fikseerige võimalikult täpselt fotodel kvaliteedile mittevastav(ad) kaubad.

Seejärel saada info myyk@natural.ee

Natural AS müügitingimused ja kvaliteedikirjeldused